środa, 12 grudnia 2012

Pomysł na bloga



   Zanim jeszcze pogadamy sobie o umieszczeniu reklam na naszym kanale blogowym, warto się przedtem zastanowić o czym w ogóle będzie ta nasza stronka/nasz bloga.

Jeśli już masz swój świetny pomysł i wiesz, że na tym zarobisz dużo szmalcu, to chwała Tobie, możesz odpuścić sobie dalsze czytanie tego posta. Natomiast jeśli nie masz pojęcia...

TEMATYKA BLOGA

To co już powiedziałem, czyli: najlepiej sprzedasz swoje teksty, pisząc to co uwielbiasz, prosto z serca. Co nie znaczy, że nie zarobisz, pisząc wypociny zupełnie niezwiązane z Twoimi zainteresowaniami, ale trafiające w pewną niszę, bo wiadomo, że to co jest najważniejsze, to temat + treść = czytelnicy. (HEJ! Opatentuje to, jako mój wynalazek i nazwę teoria T+T=C)

No to co z tymi tematami?

  • finanse - to tak idąc tropem tego bloga i jeszcze pewnie kilkuset innych...
  • kuchnia (czyli kulinarne zapędy)
  • technologie
  • nauka i technika
  • geografia
  • historia
  • nieruchomości
  • zdrowie
  • motoryzacja
  • blog podróżniczy
  • porady z życia wzięte
  • fotoblog
No i jeszcze pewnie wiele hobbystycznych idei, które przyszły Wam do głowy i są o wiele lepsze, niż te ogólniki, które wypisałem wyżej. Okej! Załóżmy, że już macie pomysł i macie już nawet nazwę na swojego bloga, zatem czas założenia bloga na (chyba) najpopularniejszej platformie, czyli blogger.com
Teraz rejestrujemy nowe konto Google lub używamy starego, po czym wchodzimy na nasz profil i klikamy sobie ten mały przycisk: "Utwórz blog", wpisujemy tytuł oraz nazwę naszego tworu, po czym ze skupieniem wybieramy wygląd w menu szablonów i zaczynamy blogować. W prawym górnym rogu, gdy wejdziemy w sekcję "Projekt", a potem spojrzymy na kolumnę po lewej, uśmiecha się do nas przycisk "Zarobki". 
Ale o tym napiszemy już w kolejnych wpisach :)


1 komentarz:

  1. Kiedyś znalazłem pomysł na bloga, skorzystałem także z wiedzy z książek i założyłem go. Kiedy zauważyłem sporą oglądalność, przeszedłem na własną domenę, aż przyszedł czas na pierwsze współprace. Nagle wymogiem stało się zakładanie działalności gospodarczej. Cieszyłem się, jednak obawiałem się trochę spraw księgowych. Skorzystałem z biura online, co pozwoliło mi bardziej bezstresowo podejść do prowadzenia biznesu.

    OdpowiedzUsuń