środa, 12 grudnia 2012

Chodź ze mną, nauczę Cię zarabiać



   Witam wszystkich, którzy wpadli na tego bloga z zachętą dorobienia sobie kilku złotych, założenia swojej własnej marki w Internecie, czy też z zaciekawienia lub chęci poszerzenia swojej wiedzy na temat finansów i zarabiania pieniędze (nie tylko w sieci).

Zacznę od krótkiego przedstawienia mojej postaci oraz uzasadnienia założenia owego bloga.
Mam na imię Piotr, pochodzę z niewielkiej miejscowości i jestem studentem trzeciego roku ekonomii, stąd zainteresowanie finansami. Bloga założyłem, aby nieść dobrą nowinę światu: Da się zarobić duże pieniądze na małych bzdetach. Założyłem tego bloga, bo sam zarabiam na kilku blogach oraz kilku platformach, które przynoszą zyski w granicach około 100~150 Euro miesięcznie, przy naprawdę minimalnym wkładzie pracy.
To co mam zamiar zrobić, to się nazywa "transfer wiedzy", mam nadzieję, że przy odrobinie szczęścia wielu osobom czytającym tego bloga wpadnie do kabony dobra sumka, czym przyczynię się do poprawienia polskiej gospodarki! :)
Nie ukrywam, że na tym blogu również mam zamiar zarabiać, bo taką mam żyłkę, że wszędzie węszę interes i Was też chętnie na to uczulam. Gdzie znajdziecie swoją niszę, czerpcie wiadrami, to co z niej uda się Wam wyciągnąć, bo jak uważał A. Smith - każdy z nas jest egoistą, każdy chce jak najwięcej dla siebie.

Słowo wstępu już za nami, zatem zapraszam do czytania kolejnych postów, w których spróbujemy wspólnie dotrzeć do tajemnicy, która tak naprawdę nie jest żadnym sekretem (bo pieniądze leżą na ulicy) - jak zarobić, przy małym nakładzie kasy.

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Ale do takiego zarabiania potrzeba jednak trochę wiedzy, cierpliwości i pomysłu, chociaż wiem, że się da. Tak łatwo jak brać chwilówki z pomocą http://grazynaszastakaso.com.pl/ Zobaczcie sobie :)

    OdpowiedzUsuń